Søk i denne bloggen

torsdag 8. juli 2010

Long time no see!
Kanskje på tide å blogge litt igjen dah..har liksom ikke hatt så kjempemye å blogge om frem til nå. Min kjære kamerat- symaskinen- er ikke helt på nett for tiden...
Jeg anser meg som en tålmodig person, men når symaskinen tar ferie midt i ett prosjekt der motivasjonen er 110% og jeg er inne i en "drive", da blir det en stund til jeg og kameraten snakkes igjen.. hehe. jeg higer veldig etter å bli ferdig med den store stellebagen som står fast i kameraten min- har en plan om å se nærmere på saken de nærmeste dagene.. hehe.
(egentlig en tragisk sak, men må bare le)

Mine turer på Bruktbo Stjørdal, høster både store og små funn.. Her er ett sølvfat jeg fant her om dagen





















Lækkert!dette tror jeg kan bli knæll med kubbelys i ulike høyder på!Min samboer har også ett vidundermiddel for å skure og skrubbe slike ting med
(tror han kjøpte det på en martna en gang..)



Prøvde denne saken på bunadssølvet til 17. mai, og du grønne glitrende sier jeg bare!anbefales:)











Jeg har også vært i Trondheim en tur uka her, var innom Ting butikken i Olav Tryggvasons gate. Der har de mye fint! fant disse kule små barnefatene.




Min sønn på 8 måneder er nå en ivrig brødskivespiser, og hans minibiter passer perfekt på ett slikt ett:)










Ha ei fin helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar