Søk i denne bloggen

mandag 19. juli 2010

Veien er målet :)
noen ganger må man gå en krinkel-krokel-vei for å få en åpenbaring. Jeg snakker ikke om Gud, jeg snakker om inspirasjon!hehe

Vi har vært gjennom endel tankeprosesser ifht fargevalg i vogna.. nå er den smurt med lys maling på veggene, og vi hadde i utgangspunktet tenkt å trekke om sofaen.. kjøpte inn stoff og alt. Men fant vel egentlig ut at den er grei som den er pluss at jeg ser på den oppgaven som litt vel stor..

Sofaen er beige-rullegardinene er brune, veggene er eggehvite.. ganske standard, jordnære farger- kan kanskje fort bli litt kjedelig..Vi har heller ikke tenkt å bruke mange lapper på denne oppussingen, derfor må jeg tenke litt på hva vi har liggende

Etter dype vurderinger og prøving av stoffer, ble jeg lei og lukket døra til vogna. På leting etter noe helt annet innerst i uthuset, langt nedi ei eske-
lyste dette glasset fra Ikea foran meg




#PLING#
#Lyspære over hodet#


synes denne turkisen og den gule blander
de jordnære fargene så godt






















Nesten litt retro..
og jeg har jo såklart denne turkis
fargen på ett sengeteppe jeg ikke bruker
kjøpt på salg..nice

En gul knapp, virrevirrevapp
I en glasskrukke har jeg også masse knapper som jeg har overtatt fra Bestemor


Knapper med sjel og historie












Har en plan om å bruke disse til noe spenstig
Ideer?










Heldigvis er "kameraten" min oppe og går igjen.. tør ikke snakke for høyt om det, da er det ikke sikkert han fungerer når jeg skal begynne på siste gardina etterpå..hysj hysj














Denne benkeplata er egentlig ei dør, kjøpt hos Gunda på Bruktbo
http://www.containergirl.blogspot.com/





Meg i transe













See you:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar