Søk i denne bloggen

onsdag 8. desember 2010

Sjekke fatet mitt` a!!!

Dette fatet fortjener litt oppmerksomhet.. Det var en kreativ og sprudlende dame kalt Trine som var innehaveren, jeg fikk kjøpe det:)

Man kan finne mye flotte varer i Smia- det hender seg ganske ofte at det ikke rekker å komme ut for salg, for det finner sin plass i heimen til noen av oss andre utstillere!
Det er håndmalt, synes fargene på det er duse og jordnære, passer godt i vår stue


Nå har jeg også fått på plass benken som jeg fant på Bruktbo..
En forvitret benk med mange historier til 100-lappen

Denne kan jeg sikkert bruke ved ett kjøkkenbord senere også..
Jeg har fått i litt midlertidige puter på Jysk (19,- kr puta..)



Tenkte egentli å få tak i falskt saueskinn og legge over
Noen der ute som vet av noen som selger det??Masse butikker som har ekte Lambi vare- men sønnen er allergisk

Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Hei på deg, og takk for sist :) Husker når du fikk tak i denne benken ja , så stilig den ble !Likte de putene du la på og jeg da ;) Fatet er nydelig og gjorde seg så fint sammen med geviret.(Jeg var så heldig å få tak i industrilampa på Bruktbo på Mule for 40 kr ! ) Jeg legger meg til som følger jeg og gleder meg til å følge deg :)

    Ha en fin dag i morgen :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. benken blir fin med "saueskinn" på, selv om den er fin med putene også:)
    Fake saueskinn må da finnes, hva med Stoff og stil" Kjør deg en tur til Trondheim du, ring meg en dag så drar vi sammen?
    Liker stua deres:)

    klem fra Trine. Ha en hiva dag:)

    SvarSlett
  3. 40 kr er jo mildt sagt ett kupp da!! arti:) Velkommen som følger av denne deltidsbloggen! ja. æ skulla kanskje sjekka ut i trondheim.. vi får snakkes om det trine:)

    SvarSlett
  4. I just stop by to let you know I love your page and I had a good time reading it. I’m glad that my friend emailed me the link to this blog. I just bookmarked this blog and I hope your next one is going to be about the same topic again I’m looking for ward to it. One thing I want to add is I like your writing style...Cccam Server

    SvarSlett